6 Ağustos 2009 Perşembe

Bi arkadaşa bakıp çıkıcam..

Cidden öyle yarımın ilham perisi olarak bi yorum yapıp çıkıcaktım... emme fekat google hesabımdan yorum yaparken bebe vakitlerimden bi ekaunt çıkınca yeinisiyle giriş yapıyim dedim. öf sancılı bişiymiş üyelik falan dedim bari boş durmasın bide yazı çakalım oraya açıklama cinsinden. evet evvet yeter sanırım oldu oldu iyi oldu hehe evet ilk için güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder